שירות תחזוקת מצבות קבורה בבתי העלמין בישראל הוא שירות המסייע בשמירה ותחזוקה של מצבות הקבורה של אהובים שנפטרו. השירות כולל מגוון פעולות תחזוקה ושיפור המצבה, על מנת לשמר את היופי של מקום הקבורה בו נטמן יקירנו ובכך אנו מכבדים את זכרו וממלאים את מצוות כבוד המת. 

תחזוקת מצבות הקבורה כוללת מגוון פעולות, כגון:

  1. ניקוי: מצבות הקבורה ניתנות לניקוי ופוליש כדי להסיר אבק, ולהותירה במלוא הדרה כפי שנראתה ביום גילוי מצבה, חדשה ובוהקת.
  2. תיקונים ושיפורים: אם מצבת הקבורה נפגמה, נשברה או ניזוקה בכל דרך אחרת, יש יש לבצע תיקון הנזק ולהחזיר המצבה למראה המקורי.
  3. חידוש הכיתוב על גבי המצבה: במקרים בהם הכתובות על המצבה דוהות, נמחקות ו/או מתנתקות, ניתן לבצע חידוש הכיתוב על ידי חריטה מחדש או החלפת כתובות עם חומרים חדשים ועמידים במיוחד.
  4. טיפוח סביבת המצבה: טיפוח ושמירה על סביבת המצבה כולל גיזום צמחיה, ניקוש עשבים ופרחים, ושמירה על ניקיון סביבת המצבה אף הם מסייעים לתחזוקה נאותה של המצבה.

על חשיבות תחזוקת מצבה

למצבה כמו כל חומר גלם העומד בתנאי חוץ ואל מול פגעי טבע, בלאי טבעי, שלעיתים, ללא טיפול בזמן יכול להוביל לנזקים גדולים עד בלתי הפיכים ולכן מומלץ מדי פעם לבדוק המצבה ולשקול שירות תחזוקה.

שירותי תחזוקת מצבות קבורה מתבצעים בדרך כלל ע"י חברות לבניית מצבות קבורה, וניתן ליצור קשר עם חברת מצבות על מנת לקבל מידע נוסף על שירותי תחזוקת מצבות חד פעמיים ו/או שוטפים.

מחירי תחזוקת מצבות

מחיר שירותי תחזוקת מצבות משתנים בהתאם למצב הראשוני של המצבה, ובהתאם לחומרי הגלם מהם בנויה המצבה, ואין זה אחראי לנקוב במחיר תחזוקת מצבה בטרם יודעים פרטים מהותיים אלו.



אולי יעניינו אותך גם

מצבות בודדות בתמונות

מצבות כפולות בתמונות

מצבות משפחתיות בתמונות

מצבות קיר (סנהדרין) בתמונות

בתי נר למצבות

מחירון מצבות מומלץ

על כיתוב למצבות

על שלבי בניית מצבה והתקנתה על חלקת הקבר בבית העלמין

על רישיון הקבורה

על הבדלים בתקנות בתי עלמין השונים בארץ ונוגעים למצבות הקבורה

על שיפוץ מצבות

על ניקוי מצבות

תשובות לכל שאלות הנפוצות על מצבות קבורה

גופנים (פונטים) מומלצים למצבות

נוסחים למצבות

אזורי השירות שלנו


| מצבות ברקת | תמונות של מצבות | רעיונות לעיצוב מצבה | מחירים | הצעת מחיר | אזורי שירות |

מצבות ברקת 050-5955722 ליאור