הגעתם לארכיון אתר ברקת מצבות

קצת עלינו image
ברקת מצבות -  מפעל מצבות וותיק ומנוסה בתחום העומד עם מיטב בוני המצבות בארץ ומייצר אנדרטאות מכל הסוגים: מצבות משפחתיות, מצבות מיוחדות לקבורת סנהדרין, קיר, כפולות,  בודדות, ומצבות בעיצוב אישי.
החברה מתמחה בייצור ובניית מצבות ובעלת וותק וניסיון רב בענף המצבות בישראל. המיומנויות וניסיון שצברנו מביאים ללקוחות ערך מוסף ועצום לבניית המצבה .
חברתנו מקפידה על סטנדרט בנייה גבוה, תוך שימוש בחומרים איכותיים בלבד, מקצועיות ללא פשרות ושירות שהפך לשם דבר בעולם המצבות בישראל.
אנו רואים בבניית מצבות שליחות, מתייחסים לעבודה בהתאם ומעסיקים בוני מצבות מקצועיים ומוכשרים מהשורה הראשונה על מנת לשמור על סטנדרטים הגבוהים שהחברה דוגלת בהם. חברתנו מצוידת במכשור המתקדם בעולם בתחום בניית מצבות לרבות ציוד לחריטה רובוטית CNC לאבן ושיש שהופכים כל מצבה ליצירה אומנותית המנציחה נפטרים ברמה הגבוהה ביותר.
חברתנו שמה דגש על שקיפות ומלווים לקוחותינו לאורך כל הדרך בתקופה רגישה בה נפרדים לקוחותינו מהיקרים להם ביותר. בחברתנו מקבל הלקוח להסבר מפורט באשר לתהליך בניית המצבה, לסוג האבן או השיש וגרניט בהם מעונינת משפחת הנפטר להקים מצבה ופורסים בפניו את יתרונות וחסרונות ודרכי טיפול לכל אבן או שיש, כל זאת על מנת להגיע לבחירה מיטבית ותוצאה סופית שהיא מצבה יפה, ראויה, מכובדת ועמידה לשנים רבות ושעומדת בתקנות בית העלמין ובכללים ההלכתיים למקפידים.
אנו מייעצים ללקוחותינו באילו חומרים אפשר וכדאי להשתמש, מה כותבים על מצבה, איך מסגננים כיתוב למצבה, מהם המשפטים הנכונים לגבר או אישה למצבה מהם סוגי החריטה המומלצים לחומר שממנו תוקם המצבה ועוד.
בברקת מצבות כל המצבות מתוכננות ונבנות באופן אישי על מנת לקבל מצבה המשקפת את הנפטר בחייו ומנציחה אותו ברמה הגבוהה ביותר.
בנוסף, אנו מספקים מגוון רחב של שירותים ובהם: שירותי שיפוץ וחידוש מצבות, חידוש אותיות וכיתוב שדהה או נמחק במהלך השנים במצבה וכן ושירות ניקיון מצבות ותחזוקת מצבות שוטפים.
אנו מתמחים בעבודה עם כל סוגי האבנים לרבות - שיש חברון, שיש טורקי, סלייב, שיש גלילי, עצמון אפור, עצמון צהבהב, גרניט שחור, אדום ואפור (סארדו) ומשתמשים גם באבן טבעית, בסלעים ארץ ישראלים וסלעים מרחבי העולם בכל הצבעים ומכל סוגים.
ברקת היא חברה קבלנית מורשית מטעם חברות קדישא לעבודות בנייה ותכנון מצבות בכל בתי העלמין בארץ.
חברתנו עומדת לרשותכם בכל שאלה: דיני אבלות, כיתוב למצבה, משפטים יפים למצבה, מחיר למצבה,
ליאור 050-5955722