אודות ברקת מצבות image
ברקת מצבות בונה מצבות קבורה וותיק, מנוסה, עטור בפרסים והמלצות מקיר לקיר, המוביל את תחום בניית מצבות קבורה בישראל: מצבות בודדות, מצבות כפולות, מצבות מכפלה, מצבות קיר (סנהדרין), מצבות מיוחדות, ומתמחה בכל חומרים למצבות, שיש, גרניט, אבן חברון ואבנים נוספות המשמשות לבניין מצבות כמו עצמון, גלילית, שלהבת, חלילה, יפתח, בזלת, סלעים מהארץ ומרחבי העולם. אנו מקפידים על טיב ואיכות חומרים, עמידה בלוח זמנים, ומבטיחים שירות רגיש ומתחשב לאורך כל התהליך. למחירי מחירי מצבות הוגנים ובפריסה נוחה והתשלום מתבצע רק בסיום העבודה. מצבות ברקת מצוידת במכשור המתקדם בעולם בתחום בניית מצבות, לרבות ציוד לחריטה רובוטית CNC לאבן ושיש שהופכים כל מצבה ליצירה אומנותית וחד פעמית בעולם.

אנו רואים בבניית מצבות שליחות, ומחויבים לאיכות, שקיפות ואהבת אדם. כל לקוח הפונה אלינו מקבל הסבר מפורט באשר לתהליך בניית המצבה, לסוג החומרים כשאנו פורסים בפניו את יתרונות וחסרונות ודרכי טיפול לכל אבן ו/או שיש, כל זאת על מנת להגיע למצבה יפה, מיוחדת ומכובדת, עמידה לשנים רבות (באחריות), ושעומדת בתקנות בתי העלמין בישראל ובכללים ההלכתיים למקפידים בכך. אנו מדריכים את לקוחותינו כיצד מסגננים כיתוב למצבה, מהם המשפטים הנכונים לגבר ו/או אישה, לאימא ואבא, סבתא וסבתא, נפטרים בטרם עת וחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות איבה ומייעצים בסוג כיתוב המתאים והנכון לכל סוג של חומר ממנו נבנית המצבה.

בנוסף, אנו מספקים כל שירותי מצבה הנלווים, ובהם: שירותי שיפוץ וחידוש מצבות, חידוש אותיות ושירותי ניקיון ותחזוקת מצבות. מצבות ברקת קבלנית מורשית מטעם חברות קדישא לעבודות בנייה ותכנון מצבות בכל בתי העלמין בארץ.
לשאלות נוספות וייעוץ של ליאור ממצבות ברקת התקשרו כעת 050-5955722 ו/או מלאו טופס אנו מספקים את כל שירותי המצבות בכל בתי העלמין בארץ לאתרי מצבות ברקת העירוניים בהם מידע ממוקד לכל עיר ו/או אזור לחצו כאן

קבלן מצבות מצטיין לשנת 2023
נבחרנו על ידי אינדקס מצבות הישראלי לחברת מצבות מצטיינת בישראל לשנת 2023

אודות האתר:
באתר מצבות ברקת בו הנכם גולשים כעת מידע שימושי עצום והמקיף בארץ על מצבות קבורה, על בתיי עלמין, מנהגים, הלכות אבלים, זכויות משפחת הנפטר וטיפים מועילים רבים שמסייעים לגולשים להבין את תחום המצבות טוב יותר ולקבל החלטות טובות מתוך מקום של ידע:

| מצבות ברקת | תמונות של מצבות | רעיונות לעיצוב מצבה | מחירים | הצעת מחיר | אזורי שירות |

מצבות ברקת 050-5955722 ליאור