רכזנו עבורכם רעיונות שונים ומגוונים לעיצוב מצבות קבורה, כדי לעזור לכם להקים מצבה ייחודית ומרגשת להנצחה ראויה ומכובדת של המנוח/ה ומורשתו

כאשר מתכוונים לתכנן עיצוב מצבות, ישנן מגוון רחב של אפשרויות לבחירה. העיצוב של המצבה משקף את אישיות ומורשת המנוח/ה ואף את התרבות ואורחות חיי הקהילה לה שייך הנפטר. מקום הקבורה מספק מקום למשפחת המנוח להביע את כאבה ורגשותיה כלפיו ויחד עם זאת להותיר סימן מוחשי (המצבה) מעוצב ומכבד את זכרו של המנוח. על מנת לסייע למזמיני מצבות הפונים אלינו, רכזנו רעיונות שונים ומגוונים לעיצוב מצבות, כדי לעזור לכם להקים מצבה ייחודית ומרגשת לזכרו של הנפטר.

רעיונות לעיצוב מצבות מכל הסוגים

מצבות כלי נגינה: כלי הנגינה יכול להיות מוטיב ויזואלי מושלם להבעת רגשות ולהנצחה מופלאה למנוח. בעיצוב מצבה עם כלי נגינה, ניתן לשלב כלי נגינה כמו גיטרה, פסנתר, כינור ובעצם מכל כלי נגינה. ניתן לצייר את הכלי נגינה על המצבה או לשלב כלי הנגינה בתוך המצבה עצמה, יחד עם ציור או כיתוב מיוחד שמתאר את המנוח/ה והזיקה שלו לכלי הנגינה.

מצבות רעיונות לעיצוב מצבות

מצבות דיוקן (פורטרט המנוח/ה): מצבות דיוקן הן דרך מרגשת להנציח את המנוח ולשמר את דמותו בצורה ייחודית. ניתן להשתמש בתמונה אישית של המנוח/ה או לבחור דיוקן אומנותי מפוסל ו/או מצויר שמתאר את האדם בצורה כללית. בנוסף לתמונה ו/או דיוקן הכללי, ניתן להוסיף כיתוב מיוחד על המצבה שמתאר את המנוח, מורשתו והשפעתו על הסביבה הקרובה ועל הקהילה.

מצבות רעיונות לעיצוב מצבה

מצבות לב: מצבות לב הן דרך ייחודית להביע את האהבה והגעגועים למנוח/ה. ניתן לעצב מצבה בצורת לב או להוסיף אלמנטים בצורת לב למצבה הקיימת. ניתן לשלב ציור של לב או להוסיף אבן בצורת לב בגוון המתאים לעיצוב הכללי של המצבה. מצבות לב מעניקות מראה רגוע ומרגש ומעידות על אהבה נצחית לאהוב שנפטר ואותו מנציחים. 

מצבות רעיונות לעיצוב מצבה

מצבות ספר: מצבות ספר הן אפשרות מרהיבה לעיצוב מצבה. ניתן לעצב את המצבה בצורת ספר פתוח או סגור, ולהוסיף ציורים או כיתובים על הכריכה ו/או דפים המפוסלים.

מצבות רעיונות לעיצוב מצבה

מצבות פורחות: מצבות פורחות הן אפשרות יפה לעיצוב מצבה. ניתן להשתמש בפרחים וצמחים הנטועים באדנית או להוסיף ציורים של פרחים על המצבה או סימולציות של פרחים על המצבה, כדי ליצור מראה טבעי ומרהיב.

מצבות רעיונות לעיצוב מצבות פורחות

מצבות עץ הגדוע: מצבות עץ הגדוע מסמלות שכאן נטמן אדם צעיר שחייו נגדעו. ניתן לפסל את המצבה בצורת עץ הגדוע, ואפשר להסתפק בציור עץ הגדוע על ניצב המצבה. מצבות עץ הגדוע מעניקות מראה טבעי ומרגש ומשמשות כזיכרון נצחי לכך שהמנוח נפטר צעיר.

מצבות רעיונות לעיצוב מצבה

מצבות לאמנים: מצבות לאמנים הן אפשרות מצוינת לעיצוב מצבה של אמן. ניתן לשלב יצירה אמנותית של המנוח על המצבה או להוסיף פרטים אמנותיים כמו פסלים או ציורים. בנוסף, ניתן להשתמש בחומרים אמנותיים כמו זכוכית, מתכות או אבן על מנת ליצור מראה אמנותי וייחודי.

מצבות רעיונות לעיצוב מצבה

מצבות עליהן ציורים: ניתן להוסיף ציורים ייחודיים על המצבה, כמו ציור של פרפרים או ציור של תמונת טבע. הציורים מעניקים למצבה מראה ייחודי ומרהיב ומשמשים כזיכרון נצחי למנוח.

מצבות רעיונות לעיצוב מצבה

מצבות מונומנט: מצבות מונומנט הן אפשרות מרהיבה ומרשימה לעיצוב מצבה. ניתן לעצב מצבה בצורת מונומנט עם פרטים אדריכליים מרהיבים כמו עמודים, פסלים סביבתיים, מפת ארץ ישראל ועוד. מצבות מונומנט מעניקות מראה מרשים וייחודי ומשמשות כזיכרון נצחי למנוח.

מצבות רעיונות לעיצוב מצבה

מצבות קלאסיות: מצבות קלאסיות הן אפשרות יפה ומרהיבה לעיצוב מצבה. ניתן לעצב את המצבה בצורה קלאסית ולהוסיף פרטים מעוצבים, ציורים, פסלים ו/או כיתובים מיוחדים. מצבות קלאסיות מעניקות מראה מפואר ומרגש ומשמשות כזיכרון נצחי למנוח.

מצבות רעיונות לעיצוב מצבה

מצבות סטנדרטיות: מצבות סטנדרטיות הן אפשרות פשוטה ונקייה לעיצוב מצבה. ניתן לבחור מצבה מסוג סטנדרטי ולהוסיף פרטים קטנים כמו כיתוב או ציור פשוט. מצבות סטנדרטיות מעניקות מראה נקי ומסודר ומשמשות כזיכרון נצחי למנוח.

מצבות רעיונות לעיצוב מצבה

מצבות בעיצוב עתיק: מצבות בעיצוב עתיק הן אפשרות מרהיבה ומיוחדת לעיצוב מצבה. ניתן לעצב את המצבה בצורה עתיקה ולהוסיף פרטים מעוצבים כמו פסלים או כיתובים מיוחדים בסגנון עתיק. מצבות עתיקות מעניקות מראה מיוחד ומרהיב ומשמשות כזיכרון נצחי למנוח.


מצבות לשומרי מסורת: מצבות לשומרי מסורת (מסורתיים) הן אפשרות מיוחדת ומרהיבה לעיצוב מצבה. ניתן לעצב את המצבה בצורה המסורתית של המסורת היהודית ולהוסיף פרטים מעוצבים או כיתובים בגופן מיוחד (גופנים מתאימים למצבות). מצבות לשומרי מסורת מעניקות מראה מיוחד ומרהיב ומשמשות כזיכרון נצחי למנוח.


מצבות משיש: מצבות משיש הן אפשרות ייחודית ומרהיבה לעיצוב מצבה. ניתן לעצב את המצבה משיש ולהוסיף חומרים משולבים נוספים שיוסיפו לעיצוב הייחודי, ו/או כיתובים מיוחדים. מצבות משיש מעניקות מראה מיוחד ומרהיב ומשמשות כזיכרון נצחי למנוח.

מצבות רעיונות לעיצוב מצבה

מצבות מאבן חברון, אבן גלילית, אבן סלייב ומאבנים נוספות המשמשות לבניין מצבה: מצבות מאבנים המשמשות לבניין מצבה הן אפשרות מרהיבה ומיוחדת לעיצוב מצבה. ניתן לעצב את המצבה באבן טבעית ולהוסיף פרטים מעוצבים כמו פסלים או כיתובים מיוחדים. מצבות מאבנים מעניקות מראה מיוחד ומרהיב ומשמשות כזיכרון נצחי למנוח.

מצבות רעיונות לעיצוב מצבה

מצבות סלעים: מצבות סלעים הן אפשרות טבעית ואורגנית לעיצוב מצבה. סלעים טבעיים מעניקים מראה ייחודי ומרהיב למצבה. ניתן להשתמש בסלעים בגוונים שונים ולהוסיף ציורים או כיתובים על הסלעים, כדי ליצור מראה טבעי ומרהיב, אפשר להוסיף זכוכית ואבני זכוכית ולהעצים את היופי של המצבה.

מצבות רעיונות לעיצוב מצבה

מצבות גרניט שחור: מצבות גרניט שחור הן אפשרות מרהיבה ומיוחדת לעיצוב מצבה. גרניט שחור הוא חומר איכותי ומרהיב שמעניק מראה מפואר ויוקרתי למצבה. ניתן להוסיף ציורים או כיתובים בגוון לבן או זהב על המצבות גרניט השחור, כדי ליצור מראה מרהיב ויוקרתי.

מצבות רעיונות לעיצוב מצבה

מצבות גרניט אדום: מצבות גרניט אדום הן אפשרות מרהיבה ומיוחדת לעיצוב מצבה. גרניט אדום הוא חומר איכותי ומרהיב שמעניק מראה מפואר ויוקרתי למצבה. כמו במצבות גרניט השחור ניתן להוסיף ציורים או כיתובים בגוון לבן או זהב על המצבה, כדי ליצור מראה מרהיב ויוקרתי.

מצבות רעיונות לעיצוב מצבה

מצבות גרניט אפור (סארדו): מצבות גרניט אפור הן אפשרות יפה ומרהיבה לעיצוב מצבה. גרניט אפור הוא חומר איכותי שמעניק מראה מכובד למצבה.

מצבות רעיונות לעיצוב מצבה

מצבות אבני זכוכית: מצבות אבני זכוכית הן אפשרות מרהיבה ומיוחדת לעיצוב מצבה. אבני הזכוכית מעניקות מראה מודרני ומרהיב למצבה ומשמשות כזיכרון נצחי למנוח. ניתן להוסיף ציורים או כיתובים על אבני הזכוכית, כדי ליצור מראה מודרני ומרהיב.

מצבות רעיונות לעיצוב מצבה

מצבות משולבות חומרים: מצבות משולבות חומרים הן אפשרות מרהיבה וייחודית לעיצוב מצבה. ניתן לשלב מספר חומרים המשמשים לבניין. השילוב של החומרים מעניק למצבה מראה מרהיב וייחודי ומשמש כזיכרון נצחי למנוח.

מצבות רעיונות לעיצוב מצבה

לסיכום, בחירת המצבה המתאימה היא תהליך אישי ומרגש. עלינו לזכור שהמצבה מיועדת להנצחה ראויה ומכובדת של המנוח, ולכן חשוב לבחור בעיצוב שמשקף את האישיות, המורשת והתרבות של המנוח. בעזרת הרעיונות שהצגנו כאן, אנו מקווים לעזור לכם לתכנן את עיצוב המצבה המושלמת שתהיה זיכרון נצחי של אדם יקר לכם שהלך לעולמו. לייעוץ תוכלו להתקשר למספר טלפון המופיע בתחתית העמוד ו/או למלא טופס ואנו נשוב אליכם.


אם אתם כאן עשויים לעניין אתכם גם:

מדריך כיתוב על גבי מצבה

נוסחים למצבות של גבר, אישה, אימא, אבא, סבא ועוד

בית נר למצבה

דוגמאות למצבות

מחירי מצבות


| מצבות ברקת | תמונות של מצבות | רעיונות לעיצוב מצבה | מחירים | הצעת מחיר | אזורי שירות |

מצבות ברקת 050-5955722 ליאור