מצבות הרצליה גליל ים מצבות הרצליה פינסקר 

מצבות בבית העלמין הרצליה פינסקר, מצבה בית הקברות ,בית העלמין גליל ים החדש.  ברקת מצבות הינה מפעל למצבות וותיק ומנוסה ונמנת עם מיטב בוני המצבות בארץ ומייצרת מצבות מכל הסוגים:מצבות משפחתיות, בודודת, כפולות מצבות קיר, קבורת סנהדרין, באבן חברו,שיש טורקי, מצבות בשילוב סלעים מצבות מגרניט שחור ובעוד צבעים. התמחות החברה היא בייצור מצבות ויש לנו וותק רב בענף. המיומנות הרבה במלאכה והניסיון שצברנו, מביאים ערך מוסף לעבודותינו. ברקת מצבות מקפידה על סטנדרט גבוה, שימוש בחומרים איכותיים מקצועיות ללא דופי. בניית מצבות היא בגדר שליחות עבורנו, ואנו מתייחסים לעבודה בהתאם. אנו נותנים לכל לקוחותינו ליווי והסבר מפורט באשר לבניית המצבה, לסוג האבן או השיש בהם הם מעוניינים להקים את המצבה, מה אפשר וכדאי להשתמש, מהן אפשרויות הכיתוב וסוגי החריטה הממולצים למצבה, אפשרויות העיצוב ועוד. קיימת אפשרות לבנות מצבות בעיצוב אישי בהתאמה לפי בקשהודרישת משפחת הנפטר/ת. ברקת מצבות מספקת שירותי שיפוץ וחידוש מצבות, חידוש אותיות וכיתוב שמחקו במהלך השנים וכן ושירות תחזוקה שוטפים . אנו עובדים עם כל סוגי האבנים לרבות- שיש חברון,שיש טורקי מרמרה, סלייב, שיש גלילי, גרניט שחור ואפור סארדו, ומשתמשים גם באבן טבעית, בסלעים בכל מיני צבעים ומכל מיני סוגים. אנו חברה קבלנית מורשת מטעם חברת קדישא לעבודה בבית העלמין הרצליה פינסקר ומטעם הרעיית הרצליה גליל ים. ברקת מצבות מספקת שירות בניית מצבות ברוב בבתי עלמין בכל רחבי ארץ. ניתן ליצור עמנו קשר בטל': 050-5955722 ליאור בית עלמין פינסקר הרצליה נמצא בעיר על רחוב פינסקר, בית העלמין גליל יפ החדש נמצא בתוך שכונת גליל ים ומנוהל על ידי עריית הרצליה . 

דוגמאות למצבות הרצליה פנסקר
דוגמאות להרצליה גליל ים
דוגמאות למצבות הרצליה פנסקר 2

למדריך על אבני המצבות בהרצליה לחץ על התמונה 

מדריך אבני המצבות הרצליה יתרונות חסרונות

קטלג מצבות 

קטלוג מצבות הרצליה


על העיר הרצליה

הרצליה היא עיר חוף צפונית לתל אביב (10 ק'מ). היה זה יהושע חנקין שרכש את אדמות הרצליה הראשונות והתכנון היה לייעדן לעולים מאמריקה. ראשית הישוב גבעה בה התיישבו 7 אנשים שבנו להם את הצריף הראשון בעיר. על שמם גלעד ברחוב ויצמן בעיר. בהרצליה 106,797 תושבים (סוף 2022) כמו שכנותיה רעננה ורמת השרון אחוז הזכאים לתעודת בגרות עומד על ממוצע של 84% והשכר הממוצע לשכירים עולה ב20% מהממוצע הארצי מה שאומר שאוכלוסיית הרצליה חזקה כלכלית ואיכות החיים בה גבוהה.

על בית עלמין הישן פינסקר

בהרצליה 2 בתי העלמין בית עלמין הישן שוכן ברחוב פינסקר והוא הוקם בשנת 1920 ע"י חברה קדישא ומנוהל על ידה עד ליום זה. שיטות הקבורה הנהוגות בבית העלמין הישן הן קבורת שדה, קבורת מכפלה וקבורת סנהדרין. טלפון חברה קדישא 09-9542246

על בית עלמין עירוני החדש גליל ים

בית העלמין החדש בהרצליה נקרא בית העלמין העירוני החדש סמוך לקיבוץ גליל ים. השונה ברוב בתי העלמין בישראל בכך שהוא מנוהל לא על ידי חברה קדישא אלא על ידי חברה עירונית שמאפשרת קבורה דתית אורתודוכסית וגם קבורה אזרחית רפורמית. שיטות הקבורה בבית עלמין עירוני החדש הרצליה היא קבורת סנהדרין (קבורה בגומחה בקיר המתנשא למספר קומות) כיצד יוצרים קשר עם בית עלמין עירוני החדש הרצליה: מר אילן זהבי הוא מנכ"ל בית העלמין העירוני טלפון: 09-9505996  נייד  050-5214906.טלפון מנהלת משרד ומזכירה  09-9505996 מייל : morans@herzliya.muni.il. לתיאום מועד ההלוויה, יש לפנות לטלפונים מעלה בשעות העבודה ו/או למוקד עירוני הרצליה בטלפון 103 הפועל 24 שעות ביממה. 

מה כותבים על מצבה ?

שלב האחרון בהקמתה של מצבה הוא הכיתוב על גביה.

1.ראשית  נבחר את סוג האותיות והפונטים המתאים לעיצוב המצבה שנבחר ולחומר ממנו בנוי המשטח עליו ייכתב הטקסט ואת גודלן. 

בשלב השני נשלים תכנון הטקסט הבסיסי: 

פ"נ = פנ נטמן, פה נקבר, פה נח

איזכורים: בני משפחה בחיים : בני בעלי אבינו אחינו דודנו חמנו וסבנו היקר. להפןך למקבילה לאישה.

שם הנפטר: שם מלא, שם פרטי, שם משפחה, שם חיבה אם יש לעיתים בסוגרים.

שמות ההורים: אם נפטרו ז"ל ואם לא אז נ"י (נירם יאיר) 

 תאריך פטירה עברי: יום חודש ושנה 

תאריך פטירה לועזי : יש כאל הרושמים שנים בלבד ויש כאלה הרושמים מלא יום חודש ושנה. שומרי מסורת ומקפדים לא נוהגים לרשום מספרים על גבי המצבה 

ת נ צ ב"ה: נהוג לסיים את הקטע הרשמי בתהה נשמתך צרורה בצרור החיים.

קטע הוא משפט אישי: יש אפשרות להוסיץ משפט מהמקורות, ספרות עברית או משהו אישי על הנפטר  

 ישנם בתי עלמין הדורשים אחידות בחלק מהניסוח, גודל אותיות ואף מונעים מוטיבים מסוימים כמו דיוקן ועוד. אנו מכירים את תקנות כל בית עלמין בישראל ובכל מקרה עם העברת תשלום אגרת המצבה חברה קדישא מוסרת לנו בנוסף לתכנית האדריכלית בה עלינו לעמוד גם את תקנות הקשורות לכיתוב ואנו נעדכנם מראש מהם הכללים הנהוגים בבית העלמין בו מוקמת המצבה. בהמשך קישורים למבחר משפטים ופסוקים למצבות שתוכלו לבנות מהם את הניסוח המדויק להנצחה ראויה המשקפת את רוח יקירכם המנוח/ה תהה נשמתם בגן עדן.

החומרים לבניית מצבות בהם ברקת מצבות בהרצליה 

מצבות מאבן חברון ירושלמית
מצבות משיש טורקי מרמרה
מצבות משיש בולגרי
מצבות מאבני זכוכית
מצבות מאבן חלילה
מצבות מאבן סלייב
מצבות חברוני מאבן חברון (שיש חברון)
מצבות מגרניט אפור
מצבות שיש גרניט שחור
מצבות שיש גרניט אדום רובי רד
מצבות גרניט סארדו אפור
מצבות מאבני בזלת
מצבות סלעים מקומיות ומרחבי העולם

סוגי המצבות בהם מתמחה מצבות הרצליה 

מצבות בודדות
מצבות כפולות
מצבות מכפלה
מצבות קיר סנהדרין

השירותים הנוספים במצבות בהרצליה

שיפוץ מצבות שניזוקו
חידוש מצבות ישנות
שיחזור מצבות עתיקות
חידוש אותיות מצבה וסמלים ואיורים על גבי מצבות שנמחקו במרוצת הזמן
ניקוי מצבות מקצועי בקיטור/ גרניק
בניית אנדרטאות ושיפוץ אנדרטאות
מודעות אבל, ציוד אבלים, השלמת מניינים

צרו קשר

טלפון להזמנת 050-595-5722
טלפון במשרד077-795-0020


דוא"לinfo@bareketm.com
כתובותבית עלמין פינסקר הישן
בית עלמין גליל ים
הוראות הגעה  - WAZE