מצבות באבן יהודה

על מצבות באבן יהודה 050-5955722

אנו מבוני מצבות הוותיקים באבן יהודה והסביבה, בונים מצבות, משפצים מצבות, מחדשים אותיות על גבי מצבות, מספקים שירות ניקוי מצבות וחיים את עולם המצבות והנצחה מעל 25 שנה. 

ברקת מצבות - מפעל למצבות וותיק ומנוסה, נמנית עם מיטב בוני המצבות בארץ ומייצרת מצבות מכל הסוגים: מצבות בודדות, כפולות משפחתיות, מיוחדות, קבורת סנהדרין, מצבות קיר באבן חברון שיש טורקי גרניט שחור, אפור, אדום, בעוד גוונים וסוגים שונים, מצבות בשילוב סלעים מארץ והעולם. 

התמחות החברה היא בייצור מצבות ויש לנו וותק רב בענף. המיומנות הרבה במלאכה והניסיון שצברנו, מביאים ערך מוסף לעבודותינו. ברקת מצבות מקפידה על סטנדרט גבוה, שימוש בחומרים איכותיים מקצועיות ללא דופי. בניית מצבות היא בגדר שליחות עבורנו, ואנו קשובים לצרכי משפחת הנפטר/ת ומתייחסים לעבודה בהתאם. 

אנו נותנים לכל לקוחותינו ליווי והסבר מפורט באשר לבניית המצבה, לסוג האבן או השיש/ גרניט בהם הם מעוניינים המשפחה להקים את המצבה, מה אפשר וכדאי להשתמש, מהן אפשרויות הכיתוב וסוגי החריטה המומלצים למצבה , אפשרויות העיצוב ועוד.

קיימת האפשרות לבנות מצבות בעיצוב אישי בהתאמה לפי בקשה ורצון של המשפחת הנפטר/ת. ברקת מצבות מספקת שירותי שיפוץ וחידוש מצבות וניקיון, חידוש אותיות וכיתוב נוסחים שנמחקו במהלך השנים וכן ושירות תחזוקה שוטפים. 

אנו עובדים עם כל סוגי האבנים לרבות- שיש חברון, טורקי מרמרה, סלייב, שיש גליל, עצמון, גאת, גרניט שחור ואפור אדום, ומשתמשים גם באבן טבעית, בסלעים מהארץ וסלעים מהעולם, בכל מיני צבעים ומכל מיני סוגים.

אנו חברה קבלנית מורשית מטעם מועצה דתית אבן יהודה.

ברקת מצבות מספקת שירות בניית מצבות ברוב בבתי עלמין בכל רחבי ארץ. 

בית העלמין המקומי אבן יהודה נמצא בצמוד לבית הספר האמרקאי.

מה כותבים על מצבות באבן יהודה:

שלב האחרון בהקמתה של מצבה הוא הכיתוב על גביה, ראשית  נבחר את סוג האותיות המתאים לעיצוב שנבחר למצבה ולחומר ממנו בנוי המשטח עליו ייכתב הטקסט ואת גודלן. בשלב השני נשלים תכנון הטקסט הבסיסי - שם הנפטר תאריכי לידה ופטירה ואם הנכם מהנוהגים לרשום גם את שם האב, אם ואפילו סבים וסבתות נוסיף אותם לתכנית העיצובית. יש לזכור שבסמוך לשם הנפטרים נהוג לציין בראשי תיבות פ"נ, שהוא קיצור של פה נקבר - פה נטמן, ולסיים ב - תנצב"ה ( הפירוש: תהה נשמתו צרורה בצרור החיים אביגיל לדוד) כשביניהם יירשמו משפטים ופסוקים . שימו לב לתקנות בית העלמין בו מוצבת המצבה. ישנם בתי עלמין הדורשים אחידות בחלק מהניסוח, גודל אותיות ואף מונעים מוטיבים כמו דיוקן, טקסט בלועזית ועוד. אנו מכירים את תקנות כל בית עלמין בישראל ואנו נעדכנם מראש מהם הכללים הנהוגים בבית העלמין בו מוקמת המצבה.

 שיפוץ מצבה באבן יהודה:

אנו מתמחים בשיפוץ מצבות ישנות ופגומות הכולל שימור לשנים רבות ואחריות. השיפוץ כולל תיקונים נדרשים, חידוש הכיתוב, ליטוש המצבה ומריחתה בסילר לשימור האבן.

בית נר כדים ואבזרים נוספים למצבה באבן יהודה:

בתי נר ואגרטלים למצבה יכול שיבנו כחלק אינטגרלי מהמצבה ויכול שיהיו בתי נר ואגרטלים חיצוניים המוצמדים למצבה, בין אם על ידי הדבקה בחומר מתאים ובין אם בתליה על וו המוצמד למצבה או שפשוט מונחים על גבי המצבה. אנו מתקנים או מחליפים בתי נר ואגרטלים מכל הסוגים למצבות.

מדריך מחירי מצבה ומחירי שירותי מצבות הנוספים באבן יהודה:

מדריך חומרים למצבות מקיף והסברים מפורטים על יתרונות וחסרונות של כל חומר ובצמוד מחירי מצבות, מחירי שיפוץ מצבות, מחירי חידוש אותיות מצבה ומחירי שירות ניקוי מצבה. 

כמה עולה כיתוב למצבה באבן יהודה:

מחירי כיתוב אותיות על גבי מצבה אצלנו נעים בין 4-70 . על פי חוק חובה לרשום את שם הנפטר על גבי המצבה, שכן רק כך אפשר לדעת מי קבור באותה חלקת קבר או טמון בגומחה (מצבות קיר). מלבד פרטים אינפורמטיביים כמו שם הנפטרים ותאריכי לידה ופטירה ניתן לכתוב על המצבה כל מה שעולה על הדעת ובלבד שהכיתוב לא יחלל את כבוד המת. על הכיתוב למצבה לעמוד בתקנות בית העלמין (ישנם הבדלים בין תקנות בית עלמין אחד למשנהו. מחיר כיתוב למצבה נקבע בדרך כלל על פי סוג הכיתוב ומספר האותיות בטקסט. ישנם כיתובים זולים הנעים בין 4-10 לאות וישנם כיתובים יותר יקרים הנעים בין 30-40 לאות ואף מטפסים ל 60-70 לאות, כשאותיות קרמיות ו/או אותיות המחייבות עבודת פיסול עולות יותר. לאותיות מתכת בדרך כלל ברונזה העלות תהיה 50-60 לאות. אם כן, מחירי כיתוב אותיות נעים בין 4-70 לאות.

הסברים על סוגי ושיטות כיתוב מצבות:

לכיתוב בשיטת חריטת CNC שנחשבת מדויקת ביותר ומאפשרת גמישות בגווני האות המחיר יהיה 4-8 לאות. כיתוב בחריטה עם תוספת מילוי עופרת מעלה את המחיר 7-11 לאות. כיתוב באותיות ברונזה מודבקות ומוברגות למצבה המתאימות למצבות שאינן בעלות קווים ישרים עולה בין 25-60 לאות. כיתוב בולט על גבי מצבה  עולה בין 11-45 לאות.

כמה עולה לשפץ מצבה באבן יהודה:

מצבות זקוקות לשיפוץ וחידוש במקרים של עייפות החומר ונדליזם ונזקי טבע לא צפויים כמו סערות, שורשי צמחיה שחדרו את הקרקע בתחתית המצבה ומרימים אותה, פטריות שמתלבשות על האבן ובעלי חיים, בעיקר מכרסמים. ככל שאמורים הדברים בהתעייפות החומר הרי שלחומר שנבחר מלכתחילה לבניית המצבה משקל מכריע בצורך שמתגלה לשיפוץ המצבה ככל שחולף הזמן. האבנים הגיריות יהיו הראשונות שזקוקות לשיפוץ. לכן, יש לקחת בחשבון כבר בשלב הקמת המצבה את נושא שיפוץ ותחזוקה עתידיים. זו הסיבה שגרניט, שיש וסלעים פופולריות יותר כיום. ככל שהשיפוץ דורש עבודה רבה יותר ובמקרים של צורך בלתי נמנע בהחלפת חלקים שניזוקו באופן קיצוני המחיר יעלה בהתאם. לכתוב כמה עולה שיפוץ מצבה מבלי לדעת מצבה בפועל אינו רציני ובעל מקצוע שמכבד עצמו ראוי שימנע מהצעת מחיר ארכאית. כל עבודת שיפוץ מתומחרת לגופה, כך ראוי וכך בונה המצבה אינו משלה ציבור שרוצה לדעת את המחיר ולהתכונן אליו.

כמה עולה חידוש אותיות מצבה באבן יהודה:

מחיר בסיסי לחידוש או תיקון אותיות מצבה נע בין 4-70  פר אות. המצב בו אותיות המצבה דהו, נשחקו או נתלשו דורש טיפול. גם כאן ניצב איתן הפתגם סוף מעשה במחשבה תחילה. ישנם חומרים למצבה שקונטרס בין האבן לאותיות שומר על הנראות ומותירן בוהקות ושלמות לשנים ארוכות (גרניט שחור לדוגמא). ישנם חומרים מהם בונים מצבות שלא מתאימים לכל סוגי האותיות ולהלאות אתכם כעת במידע באיזה סוג טכניקה משתמשים לכל חומר ידרוש פרק שלם. הטוב, מועיל ויעיל, בהתאם לחומר ועיצוב שתבחרו בונה המצבה יעדכן אתכם מהם סוגי האותיות המתאימים לסוג חומר הספציפי. מחירי תיקון אותיות יהיו סכום הנדרש להבאת המצבה למצב בו אפשר להתחיל בביצוע חידוש האותיות, לעיתים מספיקה הברשה ולעיתים נדרש ליטוש. באם הליטוש שנדרש עמוק מדי ימליץ בונה המצבות להחליף הפלטה בשלמותה ולבצע הכיתוב מחדש, כשעלות החלפת פלטה שלמה נעה בין 1000-2500 .

כמה עולה ניקוי מצבה באבן יהודה:

מחיר ניקוי מצבה בבית עלמין מתחיל ב 350 . חשוב לציין שניקוי מצבה דורש ידע של בונה מצבה. שכן שימוש בחומרי ניקוי שאינם מותאמים לסוג החומר ממנו בנויה המצבה עלולים לגרום לנזק. המחיר כאמור מתחיל ב 350 ובמקרים בהם נדרשות פעולות חריגות כמו ליטוש המחיר עולה בהתאם לעבודה הנדרשת. כדי לקבל מחיר מראש מומלץ לצלם המצבה מכל צדדיה, להעביר לבונה המצבה המבצע ניקוי למצבה תצלומים אותנטיים ולקבל מחיר מדויק.

שירותי המצבה שאנו מספקים:

בנייה ושיפוץ מצבות בודדות לנפטר יחיד
בניית ושיפוץ מצבות משפחתיות (מכפלה)
בנייה ושיפוץ מצבות כפולות על שתי חלקות צמודות
בנייה ושיפוץ מצבות קיר לקבורת סנהדרין בבתי עלמין בהם מתקיימת קבורת סנהדרין
חידוש כיתוב על מצבות
ניקיון וליטוש מצבות
בתי נר למצבות
כדים ואביזרים למצבות
חריטת דיוקנאות 
תחזוקת מצבות וחלקות קבר

התמחות בחומרים למצבות: 

אבן חברון למצבה
אבן סלייב למצבה
אבן גלילית למצבה
עצמון אפור למצבה
עצמון צהבהב למצבה
אבני בזלת למצבה
אבנים טבעיות למצבה
סלעים מקומיים למצבה
סלעים מהעולם למצבה
אבני זכוכית למצבה
בלוקים, עצים, אדניות וחומרים נוספים מהם בונים מצבות

מחירי מצבות ושירותי מצבה שלנו באבן יהודה: 

הקדמה: מחירי מצבות באבן יהודה כמו בשאר חלקי הארץ משתנים בהתאם לחומרים ולמורכבות עבודה הנדרשת ויש לקחת זאת בחשבון בטרם מזמינים מצבה. המומלץ הוא להתייעץ עם בונה המצבה ולהחליט רק כשבטוחים שאינכם חורגים בתקציב מעבר ליכולתכם. בונה מצבה איכותי והוגן יוביל אתכם למצבה איכותית במחיר שבו תוכלו לעמוד מבלי לוותר על הנצחה ראויה ומכובדת ליקר לכם מכל.

מחירון מצבות:

מצבה בודדת על חלקה אחת החל מ 4.000 ₪
מצבה כפולה החל מ 3.500 ₪ (לכל אחת מהשתיים) 
מצבה משפחתיתהחל מ 4.200 ₪
מצבה קיר החל מ 1.400 ₪
כיתוב למצבההחל מ 5 ₪ לאות 
בית נרהחל מ 100 ₪ ועד 300 ₪
כד למצבההחל מ 120 ₪ ועד 320 ₪
פורטרט על מצבה 400 ₪ - 700 ₪
ספסל, צמחים ועודהמחיר בהתאם לאביזר שנבחר
שיפוץ מצבההחל מ 500 ₪
ליטוש מצבה החל מ 450 ₪
חידוש כיתוב למצבההחל מ 5 ₪ לאות
ניקיון מצבההחל מ 350 ₪

צור קשר 050-5955722:

טלפון משרדים077-7950020
פקס077-5431022
מיילbareket595@gmail.com
כתובתבית קברות אבן יהודה