מצבות בתל אביב

מצבות בתל אביב 050-5955722

מבוני מצבות הוותיקים באזור תל אביב, בונה ומחדשת מצבות בבתי העלמין קריית שאול, ירקו, טרומפלדור ובתי עלמין  העלמין הנוספים לתושבי תל אביב.

מצבות בתל אביב

מצבה היא מבנה קבורה המסמל את מקום הקבורתו של אדם או של מספר אנשים.

המצבה מהווה סמל מרכזי בתרבויות רבות ברחבי העולם ומשמשת כמקום שבו ניתן להתייחד עם הנפטרים. מצבות מצויות במגוון צורות, גדלים ועיצובים, והן משתנות בהתאם לתרבות ולמסורת המקומית. ישנן מצבות פשוטות, שמסמלות את העיקריות והפשטות, וישנן מצבות מפוארות ומעוצבות, המשקפות את העושר והיופי של התרבות המקומית. המצבות משמשות גם כדי לשמר את זכרם של אנשים מפורסמים או משמעותיים בהיסטוריה, כמו מנהיגים, אמנים או סופרים. בנוסף, המצבות משמשות גם כמקום לקיום טקסים ואירועים רוחניים, כמו אזכרה, וטקסי קבורה. מספקות מקום שבו אנשים יכולים להתקרב להתחבר לרוח הנפטרים.

מצבות הן לא רק מבנים פיזיים, אלא גם סמלים רוחניים שמשפיעים על התרבות והאמונה של עם ועדות. הן מספקות מקום שבו ניתן להתקרב לעבר העבר ולהבין את מורשתו הקדומה של המקום וקהילה שחיה בו, קבר רחל וקבר הרב נחמן מברסלב הינם דוגמא לתפקידן הרוחני של המצבות. באתר מצבות ברקת בו הנכם גולשים כעת מידע עשיר, מרתק ומועיל על מצבות.

השירותים שלנו:

בניית מצבות בתל אביב

שיפוץ מצבות ישנות ו/או פגומות בתל אביב

חידוש כיתוב על גבי מצבה בתל אביב

ניקוי מצבות בתל אביב

התמחות בכל סוגי המצבה:

מצבות בודדות

מצבות כפולות

מצבות משפחתיות

מצבות קיר

התמחות בחומרים:

חברון

שיש טורקי

עצמון

חלילה

סלייב ( שלהבת )

גרניט אפור סארדו

גרניט שחור מבריק

גרניט שחור מט

גרניט אדום רובי רד

גרניט אדום. עין חתול

גרניט אדום מולטי קולר

אזורי השירות שלנו:

תל אביב רבתי:


בהמשך תוכלו לעיין בדוגמאות של כל סוגי מצבות שאנו בונים, לבדוק מחירי מצבות ולצבור מידע מעודכן על חומרים מהם אנו בונים מצבות, יתרונות וחסרונות של כל חומר, טיפים רבים והמלצות למכביר. תוכלו לקרוא מה אומרים עלינו לקוחות. נבחרנו על ידי אינדקס מצבות הישראלי לחברת מצבות מצטיינת בישראל במצבות לשנת 2023.

מצבות בתל אביב מכל הסוגים ובמחירים הזולים בארץ

מחירי מצבות ושירותי מצבה של מצבות בתל אביב: 

הקדמה: מחירי מצבות בתל אביב כמו בשאר חלקי הארץ משתנים בהתאם לחומרים ולמורכבות עבודה הנדרשת ויש לקחת זאת בחשבון בטרם מזמינים מצבה. המומלץ הוא להתייעץ עם בונה המצבה ולהחליט רק כשבטוחים שאינכם חורגים בתקציב מעבר ליכולתכם. בונה מצבה איכותי והוגן יוביל אתכם למצבה איכותית במחיר שבו תוכלו לעמוד מבלי לוותר על הנצחה ראויה ומכובדת ליקר לכם מכל.

מחירי מצבות בתל אביב - יפו

טווח מחירי המצבות רחב מאוד ותלוי במשתנים רבים, העיקריים שבהם הם סוג האבן, שיש, גרניט, אבני זכוכית וסלעים ומורכבות העיצוב שנבחר למצבה. בוני המצבות הוותיקים ומנוסים יובילו כל לקוח להוצאה המשתלמת ביותר תוך שמירה על רמה גבוהה של מצבה שתהיה עמידה לשנים רבות ותנציח המנוח באופן הראוי והמכובד ביותר. במצבות תל אביב מבית ברקת מצבות המחירים הם ההוגנים בשוק, פרוסים לתשלומים הנוחים ללקוח, ניתנת אחריות לשנים ארוכות מה שמבטיח חומרים באיכות הגבוהה ביותר ועמידים לשנים ארוכות.

אודות בתי העלמין לתושבי תל אביב:

בית עלמין ירקון:

בית עלמין ירקון הוא בית קברות המרכז בגוש דן. מיקומו מצפון לפתח תקווה ואת טקס קידוש בית העלמין הנהוג ע"פ הלכה היהודית ערכו רבנים הראשיים לתל אביב הרב חיים דוד הלוי זצ'ל והרב ישראל מאיר לאו יבדל'א. בית העלמין משתרע על פני מאות דונמים ולאחרונה הוקמו בו 3 אולמות קבורה רחבי מימדים לקבורה רווייה, קבורה רמה וקבורת קיר. לפי חברת קדישא ועבודות קדחתניות שרואים בשטח מוקמים בבית עלמין ירקון עוד 10 אולמות קבורה ע"מ לספק הביקוש.

בית עלמין קריית שאול:

לאחר התנגדות עזה של הרשויות הצליח ראש העיר המיתולוגי ישראל רוקח לקבל אישור הקמת בית העלמין שמשתרע על פני 141 דונם בתחילת 2000 לנוכח מצוקת שטחי הקבורה החלו לקבור בקריית שאול בקבורה רוויה באולמות המשלבים קבורה רוויה וקבורה בקיר. בקריית שאול מספר חלקות העושות שנועדו להנצחה - כמו חסידי אומות העולם, ההגנה והאצ"ל ונספי השואה. בית עלמין קריית שאול תל אביב, טלפון: 03-7953655/6.

בית העלמין נחלת יצחק:

בבית העלמין נחלת יצחק שנוסד ב 1932 נהוגות שיטות קבורת שדה, קבורה זוגית. בית עלמין זה שוכן משני עבריו של כביש ברחוב אבני זיכרון, גבעתיים - ת"א טלפון: 03-7953654

בית עלמין דרום:

נתחיל בכך שבית עלמין דרום בו מתקיימת שיטת קבורת שדה הוא בית עלמין סגור, משמע, יש בו פחות מ 10% מקומות פנויים לקבורה. הוא משתרע על פני 800 דונם ומאז שהתמלא הפך בית עלמין ירקון לבית עלמין המרכזי בגוש דן. בית עלמין חולון הנקרא גם בית עלמין דרום שוכן ברחוב רח' הקוממיות בת ים, טלפון: 03-7953640/1/2.

בית העלמין טרומפלדור תל אביב:

נתחיל בכך שבית עלמין טרומפלדור הוכרז כבית עלמין סגור, משמע יש בו פחות מ10% שטחי קבורה פנויים, האמת שיש בו הרבה פחות מ 10% שטחים פנויים לקבורה. בית עלמין טרומפלדור הוא הסיכום של תולדות הישוב בישראל, רבים מבוני הארץ ומקימיה קבורים בבית עלמין שהפך למוקד עליה לרגל לטיילים מכל הארץ המגיעים בקבוצות לשמוע ולספוג אווירה ייחודית וסיפורים קטנים וגדולים על איך הכל החל בעצם בעיר העברית הראשונה ובמדינה בתקופת הקמתה. 

בית העלמין יפו העתיק:

בית עלמין יפו העתיק הוא מונמנט הנפתח למבקרים בימי ב' וביום ה' בין השעות 8:00-12:00, דלתות הברזל בשעריו מסתירות היסטוריה מרתקת שמספרת על תקומת הארץ. הוא נפתח מכספי הנדבן אהרון שלוש בשנת 1834 והקבר הראשון נחפר ב 1940. עד אז נאלצו תושבי יפו לעשות את כל הדרך לירושלים ובעת ההיא מדובר היה במסע מתיש. לחובבי היסטוריה ולאנשים עם נפש רומנטית מומלץ להגיע לסיור בין הקברים ששופצו ע"י חברת קדישא בסיוע מתנדבים רבים. מיקומו רוב' יהודה מרגוזה פינת המגדלור ביפו.

צור קשר 050-5955722:

טלפון משרדים
077-7950020
פקס
077-5431022
מייל
bareket595@gmail.com
כתובת
בתי עלמין קריית שאול, טרומפלדור וירקון